Allahkahretmesin1 Nasıl yapıyorsunuz ya bana sanki bir iş yapsam hemen uyanacakmış gibi geliyor hiçbir şeye dokunamıyorum
gencmom_ Allahkahretmesin1 uyuyunca ilk mutfakta iş varsa onu yapıyorum sonra süpürge tutuyorum banyoyu falan yıkıyorum bir yandan çayımı demliyorum şarkı eşliğinde yapıyorum sese alışkın büyüdü doğdu doğalı sorun çıkmıyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM Allahkahretmesin1 tavsiyem uyanıkken yap. Bebeğin uyuyunca da sen de dinlenmiş olursun
Allahkahretmesin1 BENOYLEUYGUNGORDUMM o şekilde yapıyorum ben de ama uyanıkken bebeğimle ilgilenmekten vakit kalmıyor max 3 saat falan uyanık duruyor zaten o sürede de yemek yedir, altını değiştir, oyun oyna vs öyle geçiyor koştur koştur iş yapmaya çalışıyorum😅
Minel-inannesi Allahkahretmesin1 uyku esnasinda nasıl alişirsa ses sessizlik konusunda oyle gider. Ama o uyurken sizde uyuyun, uzanin, dinlenin, uyanikken beraber yaparsiniz.
Allahkahretmesin1 Minel-inannesi uykusu geldiğinde ses veya mekan fark etmiyor bayılıyor direkt 😅 ama sanki evdeyken temizlik yaptığımda direkt kalkacakmış gibi geliyor
Egenin_pamugu Allahkahretmesin1 vallahi gece banyo wc yıkıyorum evleri sirkeli suyla siliyorum gündüzde o uyanıkken evleri çekiyorum, uyuduğu zaman toz alıyorum makinaya çamaşır atıyorum katlıyorum vs bütün işimi 1-2 saatte hallediyorum fişek hızıyla hem de 😁
Allahkahretmesin1 Egenin_pamugu ben çok fena salmıştım bu aralar, eşim biraz dışarı çıkardı o sırada baya temizlik yaptım iyi geldi 😅😅 şimdi de uyuyor oturdum kahve içiyorum uyansın perdeleri atacağım bir de
alparslan1_ Allahkahretmesin1 uyanıkken süpürüyorum uyutunca toz alıp siliyorum. Ben ne kadar uykusuz olursam olayım elimden geldiğince gündüz uyumamaya çalışıyorum onunla. Çunkü diğer türlü işler bitmez ki. Ama sizi anlıyorum insan dinlenmekte istiyor
cemreninannesi_ Bende tercihimi uyanıkken süpürmekten çamaşırları yıkamaktan yana kullanıyorum. Uyuyunca da çamaşırları asıp, yemeği yapıp öyle evi toparlıyorum
Bnsu14 Allahkahretmesin1 yapmıyorum uyanıkken yeterince yoruyor beni zaten bende arada isleri yapıyorum uyanikken hem onu da katıyorum islere sıkılmıyor birlikte yapıyoruz o uyuynca bende hemen yatıp uyuyorum 🥰 ikimizde enerjik oluyoruz böyle bu arada 25 aylik
Allahkahretmesin1 Bnsu14 benimki daha 7.5 aylık mama sandalyesine koyup her gittiğim odaya çanta gibi taşıyorum biraz büyüse onu da dahil ederim ama şimdilik bu kadar oluyır 😂