Kızlar 13 aylık oğlum şimdiye kadar hep benimle yattı. Şimdi kendi yatağına alıştırmaya başlayacağım. Ev küçük olduğu için yatağı yine benim odamda. Lakin benim oğlum yüze dokunmayı aşırı sever öyle rahatlar. Elini ağzıma sokcak yüzüme dokuncak vs. Gece uyandığında direk yüzümü arıyor bulamazsa kalkıyor vs. Bu konuda önerisi olan var mı?? Nasıl yatağına alıştırabilirim. Bugün ilk gün gündüz uykusunu yatağında yaptırttım. ( Bu arada sallayarak uyutuyorum. Bağımsıza daha alıştıramadım.😔)