Myagz Tulay09 bugün götürdüm kalça in rutin kontrole hiçbir şekilde örümcek falan kullanmıyorsun yasak dedi
Fatmavrsn Tulay09 doktorumuz bizede önermemişti ama ben kullandım çok değil ama şuan yürüme evresinde parmak ucunda gidiyo yürüteçe binen bebeklerin bi çoğu böyleymiş
Femien Ilk çocuğuma kullandım tam yaşında yürüdü 2. Cocugumda da kullanıyorum ama çok durmuyor tabi 15 dakka falan onun dışında hep sürtünmeye çalışıyor
Sevdaaa Ben kullanıyorum malesef. Çünkü tek bakıyorum durmayan bir bebek 8 aylik kızım 7 ayından beri biniyor diğer türlü durmuyor mecbur bindiriyorum. Parmak ucunda gitmiyor kendim elinden tutup yürütüyorum sık sık