Bebeğim 12 aylık ve hala gece uykusu deliksiz değil 8-9 arası uyuyor 12-1 gibi ve 3-4 gibi uyanıp emiyor ama sütümün eskisi gibi geldiğini düşünmüyorum mama takviyesi yapıyorum 90ml. Gece beslenmesini kesmediğim için uyumuyor olabilir mi ? sizde durumlar nasıl hanımlar😌artık kesmeli miyim sizler nasıl bıraktınız gece beslenmesini 🙈