tosbiksmoms Benim kızım henüz 10 ay 10 günlük 🤭 gorumcemin kızı 1 yaşına girdi 74 cm miş ve doktoru boyu kısa demiş şimdi üzülüyor ama normali kaç olmalı ki sizlerin bebekleri kaçtı ortalamayi bulalım.
strongmother6 tosbiksmoms kızım en son 7 aylıkken 74 cm di suan 8 aylık ama boy uzatmak için balığın sırtında olan kahve rengi kısım birebir ben küçükken babam bana sürekli yedirirdi boy uzatır diye 🙌🏻
Aybarsmom_ tosbiksmoms Benim bebeğim 12 aylıkken 80cm di. Ama eşim ve ben uzun boyluyuz. Kafaya takacak birşey olduğunu düşünmüyorum. Genetik bu sonuçta. Her bebek uzun olacak diye birşey yok ☺️ Anne ve baba kısa boyluysa muhtemelen bebekte minyon oluyor. Sağlıklı olsunlar da gerisi boş ☺️
tosbiksmoms Aybarsmom_ oğlum da 1 yaşında 85 cm di ben söylemedim daha fazla üzülmesin diye gorumcemin boyu 160 eşi de 185 cm