Sezeryan ameliyat oldum 38+2 de ben normal bekliyordum suyum geldi ama acilamam olmadı acil aldılar neyse ki bebegimde bende iyiyiz ağrı kesici olmadan yürümem imkansız gibi birsey kızlar kalkamıyorum yatamıyorum cok aciyo ve bebeğimi kucağıma bile alamadım bugun taburcu olucaz meme ucumda olmadığından emziremedim bir türlü sizlerinde başından geçti mi bu gibi şeyler sanki Tek ben yaşıyor gibiyim 🥺🥺