metooo Arkadaşlar sezeryandan sonra külot korse ya da bel korsesi kullanan oldu mu? Kopçalı korseden kullandım ama boyum 1.60, korse yüksek geliyor göğsümden kasıklarıma kadar geliyor, rahatsız ediyor. Alternatif Fikri olan var mı