Beslenmenizi gözden geçirin bence,. oğlum 2.5 aylık doğduğundan beri diyetteyim. sadece bi ara salataya mor lahana katıyordum gaz yapacağını unutmuşum o ara çok gaz sancısı çekti bebeğim, onu da kesince çok rahatladı.
Pişmiş bile olsa soğan, sarımsak yemiyorum. Soğuk yiyecek yemiyorum en az yarım saat önceden dolaptan çıkarıp oda sıcaklığında yiyorum, bakliyatları da en az 4-5 saat kimyonlu ılık suda bekletip sonra bol kimyonla pişirerek yiyorum.