Bugün benim de bebeğim düştü yataktan. Öldüm öldüm dirildim. Çocuk benim aglamama daha çok korktu ağladı hastaneye götürdük takip edin dediler kusması göz kayması vs. Çok şükür anormal bir durum yok her şeyi gayet normal ama hâlâ gözümün önüne geliyor çok korktum. Çok geçmiş olsun size de. Sanırım bu düşme durumu her 10 kişiden 9unun başına geliyor. Allah korusun tüm evlatlarımızı