arzuy1711 benim bebeğimde öyle 2,5 3 saat ağlar hiçbir şekilde susmaz sonra uykuya dalar. Kolik bir bebek. Sakinleştirmek için fön makinesi sesi açıyorum öyle uyuyor. 2. Aya giricez hâlâ aynı. Sürekli kucakta uyuyor yatağa koyunca ıkınarak uyanıyor kıvranıyor.