Yataraj emzirme yapmadım hiç ama çok kolay ve anne ve bebek için de komforlu geliyor gözüme fakat orta kulak iltihaplanması sneneiyeti verebileceğini duyuyorum bazı dr lar alakası yok diyor bazı doktorlar ilgili olduğunu söylüyor bu bebekler kucağımızda da yatarak emiyorlar biz yatınca mı sorun oluyor anlamadım beyniö alakası olmadığını söylüyor kalbim bi ihtimal bile olsa yapmaktan çekiniyor sizin deneyimleriniz nedir ? Drlar bile bir fikirde hemfikir değilken bizim de olmayanlarımız olacaktır illaki o yüzden güzel bi dille yazarsanız sevirim ♥️