Arkadaşlar herkese merhaba oğlum 4 buçuk aylık iki gün önce 4. ay aşılarını oldu. Çocuğumda hiç sorun yoktu aşı olduğu gün ateşi çıktı ve burnu akmaya başladı. İlk gün hastaneye gitmedik aşıdandır diye ertesi gün de hasta olunca gittik kan tahlili yapıldı ve crp yüksek çıktı. Size sormak istediğim çocuğunuzda aşı sonrası enfeksiyon oluştu mu ? Çünkü bebeğimm hasta değildi ne olduysa aşıdan sonra oldu