asdfgh07 alpinannesi3 bende de var çok kötüyüm eski yorumları okuyordum burda. Bir hafta önce küçük kesikle içini boşalttı doktorum basit bi işlemdi sevindim kurtuldum diye üç gün sonra tekrar şişti. Gttikçe kötüye gidiyor dün ağrım vardı bugün yürümekte zorluk çekiyorum. Doktorum ameliyat ortamında kistin çeperini alalım dedi çok rahatsız etmiyorsa bekle dedi dün. Bugün baya arttı napcamı bilmiyorum korkuyorum kurtulmak istiyorum her gün ağlıyorum psikolojim bozuldu. Başka doktora mı görünsem bide diyorum ama bilmiyorum tek çözüm ameliyatmış ama hangi teknikle.. ben kesin çözüm istiyorum :(((
Elifnursaridogan alpinannesi3 banada antibiyotik verdiler bi işe yaramadı ne yapcam sasırdım su an nasılsınız
alpinannesi3 asdfgh07 onu komple aldırmamız gerekiyor sanırım benim doktorumda yerinde yok 9 gün beklicem başka yere gitmek istemiyorum kullanabilicegimiz bir antibiyotik yokmu anlamıyorum
asdfgh07 alpinannesi3 ufak bi iğne yapıp uyuşturdu. İğnenin acısını hissettm sadece geri kalan kısımda bişey hissetmedim ama benm cok çabuk tekrarlaması kötü oldu
Pars_48 Geçmiş olsun, bartholin kistinde tekrar yenileme oluyorsa doktorum bende gümüş nitrat ile yakma işlemi uyguladı ve çok şükür 5-6 senedir bir daha şişmedi. Gümüş nitrat çubuğunu medikalciden alıp götürdüm doktora işlemi doktor uyguladı
alpinannesi3 Elifnursaridogan antibiyotik iğne ağızdan ayrı antibiyotik iki ayrı fitil kullandım şuan küçüldü ama yine orada misket gibi