Şimdiye kadar bı sıkıntı yoktu dün en son 23 çişini yaptı bezini degistirdim 1 buçuk gibi uyudu gece hiç altını değiştirmedim 2 de uyudu 6 da uyandı emdi geri uyudu sabah 10 da bı daha emdi altını değiştireyim dedim bezi kup kuru kilo alımı da iyiydi 3 ay 23 günlük anlamadım ya bebiste herhangi bir huzursuzlukda yok 🤦