naimeylmz Kızlar sütüm yetmiyor 4 buçuk aylık kızım var hip mama aldim ama pişik yaptı tadında sevmedi olurdu hep hangi mama kullanabilirim
Esilaninannesi_ Hipp ve aptamil bizde kabiz ve gaz yapti. Sma optipro ya gectik cok memnunuz tavsiye ederim
sdakaan Aptamil prosyneo kullanıyorum hem anne sütü hem mama memnunum probiyotikli olduğu için kabızlık yapmıyor deneyin bence