elifminamom Benim kızım 5 aylık doğumdan sonra nerdeyse iki ay akıntı kanama oldu sonra olmadım hiç ne zaman olcam merak ediyorum bir yandan da olmamak güzel geliyor regl olmayı hiç sevmiyorum siz ne zaman oldunuz?
Efnanalyaveannesi12 elifminamom 40 ım çıktı ertesi gün adet oldum ama ya diğer ay olmazsam diyede düşünceye giriyorum bekeyip göreceğiz
nilveannesii Elfgrn ZeynepOzcan kırkım çıktıktan sonra 3 aydır olmuyorum emziriyorum ne zaman olucam bende bilmiyorum bir yıl olmayan varmış öyle yazmışlar
elifminamom Eloyo 40 çıkarken baya uzun süre regl gibi oldum ama hemşire regl gibi hissedebilirsin dedi değildir dedi onu saymadım o yüzden reglden sonra da hiç olmadım acaba o regl miydi
bsrshtrk Eloyo aynı bende 40 gün sonra oldum. Ama ben regli olmamanın acısını çok yaşadım doğumdan sonra düzenli olmaya başladı.
adenit Eloyo benimde dört ay oldu dün adet oldum her ay düzenli oluyorum 😂 normalde ilaçsız asla adet olamayan ben
elifminamom ZeynepOzcan bende 40 çıkarken regl gibi oldum ama kalanlardır dediler baya da uzun sürdü sonra kesildi 3 aydır yok
gulanasi Efnanalyaveannesi12 ben de otuz günlükken falan akıntılarım bitmişti kırkım çıkınca tekrar oldu regl diye düşündüm ama bu ay olmadım bilemiyorum acaba neydi
Elfgrn elifminamom dönem dönem oluyor bazen adet ağrısı da çekiyorum ama gelen birşey olmuyor. Ağrı şişkinlik ha diyorum olucam gelsin artık biraz çektikten sonra o ağrıları hala gelen olmuyor çok sinir bozucu bir durum ha olmamak güzel ama dediğim gibi sinir bozuyor
elifminamom hacisakir evet ya emziriyorum baya baya sütüm bile arttı bu ara belki ondan olmuyorumdur daha
Eloyo elifminamom yok o bende de oldu içindekiler çıktı regl değildi herkesin vücudu aynı olmuyor benim kardeşimde 6 ay sonra olmuştu