Günaaaydınn.. Bebeğimi emzirdikten sonra özellikle sol göğsüm diğer memede hicbir acı olmuyor bıcak gibi acı saplanıyor resmen yerimden zıplatıyor öyle bi ağrı yaşamayan bilemez🥲 sizin başınıza geldi mi geçmesi için neler yaptınız ben lahana da koydum krem de sürdüm gümüş kapak da taktım ama yok