Hanımlar merhaba, uyku konusunda ben nerede yanlış yapıyorum bi el atar mısınız?
Benim bebeğim daha yeni 3 aylık oldu. Gece bir süredir epey uğraşıyorum ama hiç uyanmıyor. Sabah 7de uyanıyor ama alt açma emzirme vs derken hemen uyuyor yine ve bu şekilde belki öğlen 12 1 e kadar uyuyor. Akşam 6 7ye kadar kısa süreli 1 2 uykusu daha olabiliyor. Asıl eğlence akşam başlıyor 👯 akşam 7 civarından sonra adam akıllı uyumuyor (belki 1 kere) en son gece 1 gibi bayılıyor heralde artık. Sonra hoop sabaha kadar uyuyor.
Daha uyku düzeni için küçük diye çok dert etmemeye çalışıyordum ama gittikçe bu düzen sabit kalmaya başladı 🤦🏻♀️
Endişe ettiğim taraf işte büyüme hormonları vs açısından sanki uyuması gereken zamanlarda uyanık kalıyor.
Sizce napmalıyım? Mesela sabah zorla uyandırsam? 🙃