mervebekel zgr sadece anne sütü kilo alımı iyiydi ama sarılık sebebinin kan uyuşmazlığı olduğunu söyledi doktor
kder07 semihaaltndal1 seni korkutmak istemem ama doktora tekrar gitmelisiniz bence bizde gördük 2 kez fototerapi idrar yolu enfeksiyonumuz vardı sarılığı o yüzden düşmüyor du 10 gün hastanede tedavi gördük çok geçmiş olsun