Kızlar hiç böyle problemimiz yoktu yani deliksiz uyumazdı ama uyandığında ya emerek ya da sallayarak geri uykuya dönerdi 13 aylık bu arada bebeğim.
Son 3 gündür gece 1.30 2 gibi uyanıyor ve ağlıyor sürekli anlamadım sabaha kadar oturuyor. Neden olur ne yapmak lazım bilemedim.
Mama yemez, süt içmez bir tek yemek yer onu da akşamları bazen yemiyor muz armut vs yediriyorum.
Oda ısısı ve nemi hep olması gerektiği gibidir. Mutlaka rahat uyku tulumuyla uyuturum ama yok anlamıyorum.
Bay bay night kullanıyoruz bi işe de yaramıyor (30 damla)