yuhumgeliy ben de seninle aynı durumdayım canım kirada oturuyorum eşim tek çalışıyor bebeğim var daha 2 aylık eksik eşyalarım var zar zor ay başını getiriyorum defalarca yardım başvurusunda bulunmama rağmen hep reddediliyor neymiş efendim yardıma uygun değilmişiz benden daha zenginler arabası evi olanlar yardım alıyor nedense ben alamıyorum ya da senin gibiler bizimkiler alamıyor bacım