UrbanMom piyade gimsaya hep bebek arabasıyla gidiyordum ben. Altına aldıklarımı doldurup kasaya gelince boşaltıyordum. Kasiyer diğerine kasa bezi varmı diye soruyor oda çaktırmadan arabanın altına bi bakıyor sadece(sanki anlamadık 😂). Girişte hiç sorun çıkmadı ama sadece kızımın elinde oyuncak varsa ona güvenlik bandı yapıştırıyorlardı kasada sorun yaşamayalım diye.