Sukihana  merhaba kızlar bugün oğlum böyle kustu. Nefir bu?
feyzacvs kafamdakifazlalik birkaç kereden sonra bidaha öyle kusmadı o yüzden hala anlamadım neden olduğunu
kafamdakifazlalik feyzacvs benim kızımda 2 defa kustu öyle daha da kusmadı bende sebebini anlayamadım
feyzacvs kafamdakifazlalik ama bizim reflümüz var galiba normal kusmaları devam ediyo şurup da kullanıyoruz ama hala kusuyo ya
kafamdakifazlalik feyzacvs sizinki 4aylık olmuştur bir doktora sorun isterseniz , fışkırarak kusuyorsa reflüdür benim bebeğim geceleri kusmaz gündüzleri fazla hareket ettiği için kusuyor mesela birde çok beslediğim zaman ağzından fışkırıyor
feyzacvs kafamdakifazlalik evet 4 ay 12 günlük şu an. Reflü şurubu verdi doktor ama yine de kusuyor. Gece pek kusmuyo ama gündüzleri kusuyor
Sukihana Tabi şimdi 11 aylık olduk biz ama o bir iki kere oldu geçti uzun süre devam ederse doktora danışın ama geçici bir şey bence . :)