sekerportakalix ben 3 ay sonra kendim boyadım (zaten yıllardır hep ben boyarım kuaförler çok vaktimi alıyor diye birde saçlarım belimde ) kimsem yoktu eşim yurt dışından gelmişti eşim bakarken anca boyayabildim ama eşim önce olsaydı 40 ım çıkınca yada 2 aylıkken boyarım demiştim emzirdiğim için önce benim kokuma alışsın, beni yabancılamasın diye sonuçta boya keskin kokulu oluyor…