pinkiepie Kızlar, 3 yıllık salon takımım var, taşındığımız ve belirli sebeplerden dolayı satmak istiyorum nerde satarsam benim için en karlısı olur? Spotçularda çok ucuza gidiyormuş, yepyeni diyebilirim baya iyi durumda mobilyalarım.
Rumeysaden Bende bekliyim burada ama dolap letgo gibi yerlere eldem almaları için şehir belirtip koymayı düşünüyorum
Omeraslan pinkiepie 20 gün içinde satış yaptım. İki gün içinde almya geldiler. Bir gün öncesinde baktılar beğenince de taşıma şirketiyle anlaşıp gelmişlerdi.
nescafebagimlisi 2 ay oldu koltuk takımımı koydum gayette güzel yani sadece rengini değiştirmek istediğim için satmak istiyorum o kadar insan mesaj attı kimse almadı 😂 Birde eski püskü şeyleri 18 bine koymuşlar benimki 2 yıllık sayılır orta sehpa takımıyla birlikte 15 e koydum almadılar 🤣