1105 Kızlar 3 ay 12 gündür normal doğum yaptım 1 aydır başım bayaa dönüyor düştüm düşecem gibi yaşayan var mı veya normal mi sizce
Umutoglum 1105 evet bende yaşadım hatta doktorlara da gittim hiç bişey çıkmadı 3 aylık bebeğim olduğunu söyleyince doktor normal dedi düzen oturana kadar böyle olabilir dedi şimdi 5 aylığız geçti baya baş donmelerim