sltn40 Kızlar ben sezeryanla doğum yaptım doğumdan 4 ay sonra regl oldum 3 ocak da suan şubatın 11 i ama tekrar regl olmadım gecikti aynı durumu yaşayan var mı
sltn40 Mrvsmt2502 evet korunuyoruz hamilelik açısından şüphem yok da bu duurum normal mi diye endişe ediyorum
Mrvsmt2502 sltn40 tüm yöntemlerde azda olsa ihtimali var . Geri çekilme ise hiç güvenli değil. Dediğim gibi doğumdan sonra düzensizlik normal
ozcanlar İlk zaman regl olmamak normal demişti doktor ben bir kere oldum bi ay olmadım sonra düzene girmişti ama yukarda da denildiği gibi geri çekilme prezervatif Hatta sprial bile tam koruma sağlamıyo malesef
ozcanlar sltn40 yaptın mı acaba çok merak içindeyiz inşallah olumsuzdur diğeri biraz kendini kurtarınca vaktinde zamanında olur inşallah😂
sltn40 Mrvsmt2502 yaptım negatif çok şükür ya 5.5 yasında ve 5 aylık iki kızım var tek basima büyütüyorum o yüzden çok korkmuştum
sltn40 ozcanlar yaptım negatif şükür canım 2 çocuk küçüğü 5 aylık çok zor olurdu o yüzden çok korktum