Kızlar kızım 3 aylık biberon olarak avent başlık olarak 1 kullanıyorduk hep ilk doğduğunda ama şimdi biberon değiştirmem gerekti büyüğüne geçmek için bunda bi türlü dikiş tutturamadık dünya para Chicco Natural Feeling Biberon 2+ Ay 250 ml olanı aldık inanılmaz akışkan akıyor ve kızım hoşlanmadı. Dün avent aldık pembe şişe olanından o da çekiyor 10 cc 20 cc içip bırakıyor ve akmayan ürünüymüş sıksam da akmıyor yani ve yine kızım sevmedi. (Zorla mama içirdiğimden biberonun ucunu sıkarak veriyorum maalesef çoğu zaman)
Kısacası biberon kullananlar ne yavaş olup ne hızlı olan yani orta akışlı bir biberon arayışım var sizler hangi kaç numara hangi marka kullanıyorsunuz 😔