[silindi] Kızlar oğlum baş çevresi 37 cm ( gebelikte de kafası 4 hafta ilerideydi) Kilo 3895 Boy 51 cm olarak doğdu.. 4 aylıkken kilosu7900 Boyu 64 cm Baş cevresi 46 cm cıktı nasıl sizce?
yenianne01 [silindi] canım Zaten baş çevresi gebeliktede öndeymiş doğru 6 aylık baş çevresi ama dediğim gibi öndeymiş sen ebeyi dinleme boş konuşuyor onlar çoçuk doktoruna mutlaka göster o net bilgi verir…Genetik faktörlerde etkilidir bu durumlarda
Sedaalya [silindi] rutin çocuk doktoru kontrolünde sorarsınız. Doktor tedbir amaçlı görüntüleme isteyebilir çünkü persentilde %97 nin üzerinde. Ama küçük olduğunda da bu işlemler aynı şekilde ilerliyor. Genetikde önemli
[silindi] Sağlık ocağındaki ebe çok büyümüş bu yaa falan dedi zaten genel olarak kilo alımı falan gayet beğeniliyordu aklıma takılan baş cevresi oldu. İnt vs baş cevresi genelde 6 aylıkken 46 cm yazıyor
[silindi] yenianne01 anne olunca anladım ki bir çocuk sahibi oluyorsan gözünde pire kadar sorunlar bile deve görünüyor 🤦♀️
yenianne01 [silindi] ben anne olmayı bu yüzden sevemiyorum Çok paniğim herşey sorun geliyor bana bir pişiğe bile çok canım sıkılıyor 2 çoçuğum var ama yaşlandım resmen
[silindi] Azizeumut11 sezeryanla doğurdum. Ya cocuğun kafası hiç büyük değilki ilk doğduğunda dedimki bu muydu🤣🤣
MrArasmom [silindi] benim bebeğimin de anne karnında kafası iki hafta önden giderdi dördüncü ayda 43 ölçtüler şimdi e-Nabızdan Persentili baktım üst sınır 44,4 görünüyor ama genetik bence böyle şeyler çocuk doktoruna sorun bir sorun yoktur Allah‘ın izniyle
[silindi] MrArasmom yqni baktığımda çocuğun kafası vücuduna göre gayet iyi görünüyor sevimli bi kafası var yani anlamadım bende
aliveannesi34 [silindi] Benim oğlum 5 aylık 6500 kg 64 cm boyu bas çevresi 40 hâlâ bana çok küçükmüş gibi geliyor baş çevresi sadece 4 cm büyümüş doğduğundan beri