zysk benim kızım 2 aylık olacak nerdeyse ama ben fizyolojik serum ile başladım burnunu açmaya aynı şekilde bizim de tıkanıklığimiz var günde en az 1 kere serum sıkıp aspire ediyorum ve kesinlikle işe yarıyor nefes alışı değişiyor burnu temizleniyor diğer türlü kendi de hiç rahat değil onu öyle gördükçe ben üzülüyorum biraz ağlıyor o esnada ama sonrasında rahat rahat nefes alıyor aspire bile etmeseniz serum damlatın burnuna o bile rahatlatacaktır bebişi