955454 eğer burnunu açmak için sizde bir şey yoksa eczaneden burun açma kiti alın ya da serum fizyolojik ile açın siz bu söylediklerime internetten bakın bi anlayacaksınız. Ama dediğim gibi gün içerisinde hep aç burnunu ve sık sık emzir. Sen de ıhlamur dut kurusu iç sütünden geçsin. Beslenmesinde azalma görürsen emmek istemezse falan yine direk götür doktoruna