bebeğim 2.790 kg 51 cm doğmuştu hastaneden çıkana kadar 2.700 lere düşmüştü. 103 günlükken 3 aylık kontrolünde 5.620 kg boyuda 67 cm cıktı. 620 gr almış ilk 2 ay, güzel almıştı şimdi 620 gr almış doktor biraz daha besle dedi yani kilosu ne kadar olmali ki cok uyuyan bebek uykuluyken gece 1 2 kere emziriyorum onun dışında gün içi 2 3 saatte bir emziririm yani bir gün boyunca toplam en az 10 en fazla 12 13 kere beslerim not tutuyorum yani. Sizce az mı, almış anlamadım ki yorumlarınızı beklıyorum.