3 yaşında oğlum dünden beri en sonunda öğürecek derecede öksürüyor ya tereyağlı pekmez denedim olmadı bi fark, hava veriyoruz oda pek fayda etmedi şimdilik, bitki çayları zaten epeydir tüketiyoruz hatme ıhlamur kekik falan..
varmı şöyle şıp diye kesti dediğiniz bi yöntem uykusunda dahi boğuluyor neredeyse