Yeni taşındığımız evde hep vardı çok hızlı kaçıyorlar mide bulandırıcı ben çok korkuyorumda evde bi bebeğim var mutfakta bile görüyorum tezgaha tabak tencere koyduğumu düşünsenize az önce gördüm bebeğe mama yapmak için kalktım mutfağa biberonu su açayım çalkalayayım dedim bi baktım giderin orda suyu açınca deliktengeri gönderdim . Gideri şimdi bişeyle kapattım ama banyo gideri var açık giderden mi geliyor artık yoruldum 3 gün önce ilaçladık oysa . 3 kere ilaçladık 4.ilaçlama yapmalıyız o zaman k otrine diye bi ilaç demekki oda basa çıkamıyor taşınma gibi bi durum yok bu ne zaman nasıl biter ya kafayı yicem temizlik yapan biriyim çok fazla böyle olunca bunu görünce yaptığım temizliğin bi anlamı kalmıyor mutfakta görmek ayrı bi mide bulandırıcı