Merhaba benim bebeğiminde geçmeyen pişiği var hatta derisi bayağı aşındı gıdadan olduğunu düşünmüyorum, bezini değiştirdik, ıslak pamukla da siliyorum ama asla geçmiyor. Çocuk Cerrahisi ne bile götürdüm sadece krem verdi ama sıvı kaka yapınca ve poposuna değince hemen yine kıpkırmızı oluyor ve asla geçmiyor. Hamazinc, travacort, travazol ve özel yapım pişik için krem de almadık fayda etmedi.