Kizannesi1823 Bebegım gece çok ağlayarak uyanıyor hem emmek istıyor bu kadar emmeye bezi bi ili kere ancak işemiş oluyor benim yavrum doymuyor mu bu arada ek gida alıyor işte çok olmasana
Sun10 Kizannesi1823 benim ki de 9 buçuk aylık bi ara ağlayarak uyanır iki memeden çekip yine ağlıyodu sanırım uykuya devam etmek istiyo anlamadım bi süredir kaşık mama yedirmeye başladım dün gece mesela 1 kere uyandı sadece ama gündüz de cok yiyor 3 öğün net ve ara öğün
Kizannesi1823 Sun10 Benimki öyle karışık şeyleri maalesef sevmiyor mesela muz ezıp yoğurtla versem onuda sevmıyor ne yapacagımı bilmiyorum çok üzülüyorum 😞
Sun10 Kizannesi1823 bildiğimiz şu kutu mamalardan ya sütüm azalınca asla mama kabul etmedi kilosu iyiydi ama doymuyordu heralde huysuzdu yiyince düzeldi vallahi. Mamalar işe yaradı bizde