egehanbebek Ben özel hastanede doğum yaptım canım beni ameliyata hazırlarken ebeler sondayı beni uyuttuktan sonra takın demiştim onlarda olmaz dediler doktoruma sölemişler doktorumda istemiyosa hiç takmıcaksınız demiş o şekilde oldu. Devlet hastanesinde doğum yaptıysan belki öyle bir şansın olmayabilir