Merhaba,
Doğum sonrası saçlarımda korkunç derece dökülme başladı. Öyle ki nadiren salık bırakıyorum ama bebeğimin bile üstünde saç bulunca geri topluyorum. Düzeltmeye kalktığımda tutam tutam geliyor elime. Kel kalacağım diye korkuyorum resmen. Sizde de aynı durum oldu mu ? Önlem olarak ne yaptınız ?
Bu arada kan tahlili yaptır dediler, yaptırdım, 8 tüp kan aldırdım ancak değerlerimde bir sorun çıkmadı.