Merhaba arkadaşlar benim kızım 9 ay 19 günlük doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor 6. Ayda ek gıdaya başladık yiyor ama artık geceleri uyanıp fazla emmeye başladı gibi diş de çıkarıyor . Sizce gece uyumadan önce bebeğime mama versem biberon alır mı hiç bilmiyorum hiç kullanmadık. Alırsa sizce emmeyi bırakır mı . Biberonla değilde içerse alıştırma bardağıyla versem mama yinede sütümü bırakır mı acaba . Mama vermeyi geceleri uzun uyusun bağışıklığı güçlensin biraz toparlasın diye vermeyi düşündüm