rya Annelerim merhaba. Oğlum 8.5 aylık. Ek gıdaya geçtim ama yoğurt dışında yediği herşey boğazında kaliyo. Bu kadarı normaol olamaz bence benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı yazar mısınız? Artık korkuyorum bişey yedirmeye 🥺