Oglum 2 :5 yaşında 3 gun once yatakta duştu sag tarafıyla 2 saat uyutmadım , sonra kusarak uyundı hastaneye goturdum röntgen çektiler temiz dediler gonderdiker içim rahat etmedi çoçuk nörolojigine goturdum vitamin yazdı sakınleştirici verdi bugun 3 gun geçti takip ediyorum du durumla karşılaşan var mı ?