Alyail 9 aylığız benim de bebeğim genel anlamda sessiz sayılır. Algısı açık sorduğum şeyleri gözüyle gösteriyor.( Suyun nerde, baban nerde, köpekçik nerde gibi) ama gel gelelim babıldama yok gibi bir şey. Ben de doğduğu günden beri kitap okurum, konuşurum :) biraz mizaç herhalde. Beklemedeyiz bakalım ne zaman açılacak. 🫠