patulya ah tazecik annecik, daha bebegin dogdugunun farkinda degilki☺️ seni istemesi, kucagini istemesi, kucaginda uyumasi gayet normal. Uyku uykunun mayasidir derler, gunduz ne kadar duzenli uyursa gecede o kadar guzel uyur. Gozunuzu korkutmak gibi olmasin ama onunuzde evlere senlik bi 4.ay ataginiz var, tam duzene girmeniz bu ataktan sonra rutinlerle olabilir. Bide bazi cocuklar uykuyu sevmezlermis belki sizin bebeginizde uykuyu sevmeyenlerdendir🤷