Unicorn67 oturuyo evet. Doktorumuz oturtabilirsin dedi mama sandalyesine koyuyorum. Biz yerken yanımızda sürekli. Bu aralar yediklerimize bakıyo ve uzanıyo ufak ufak kaşık ucuyla tattırıyorum da çay kaşığı boyutunda olmadı hiç. Doktor da başla dedi sağlık ocağındaki ebe de 6 ayı doldursun dedi. Biz de hevesliyiz herkes gibi 🥲