nurozturk0318 ikibaloglanannesi kocam diye söylemiyorum klasiğin klasiği bir baba bir yorum okudum 1 puan bile zor ediyor diye gerçekten öyle arada uyutur biraz da sever işten gelince bitti bu kadar. İyi bir baba seçemediğim için bebeğimden çok özür dilerim 😑
Menessasmom gaye91 aynen bende yorumlara bakıp yazsammı diye kararsız kaldım ama gerçekten benim eşim hiiç ilgilenmiyormuş bununda farkına varınca sinirlendim üzüldüm
zeynep865 ikibaloglanannesi 15 🤤 Kaka yaptıysa ben müsaitsem sen alsan olur mu diyor ordan bir puan kırabilirim 14 😂 Kocamda kocam 🤞🏻❤️🩹
Eysar ikibaloglanannesi isim olursa besler banyo konusunda çok iyidir boş vaktinde gezdirip oynatır iyiki kocam daha sayamadığım çok şey❤️
mamameh ikibaloglanannesi şimdi burda 2-3 haftaya bir yemek yemezse öyle yedirir diye onu da ouanlarsam 4 oluyor. Vasat aslında
ikiprensannesi12 ikibaloglanannesi kitap okuma yerine sarkı söyler şarkı eslıgınde dans ederler esım şarkı söyleyince oğlum uyuyor kıtap okuyunca değil bu sekılde sayarsak süper baba saymazsak ıdeal baba alt açmayı asla beceremez
Niloya07 ikibaloglanannesi 13 süper baba babamız Kitap okumuyor sadece henüz 11 aylık ama ben okuyorum oğluma şimdiden alışkanlık sağlasın eşim daha ne anlar kitaptan diyor katılmıyorum bu konuda