2 yaşımıza 2 ayımız kaldı 2 yaş sendromu mudur bu bilmiyorum ama çok yoruldum gerçekten 11 de uyuyan bebeğim (ki 11 bile bir bebek için geç bir uyuma saatiyken) 1 lere kadar oyun oynamasına rağmen ağlayarak yatağına götürüyorum resmen uykularından uyanıyor memeyle hemen susan bebeğim ne yapsak susturamıyoruz gün içinde oynuyorum onunla sürekli sabrım kalmasa bile enerjisini harcıyor yani neden vöyle oldu bilmiyorum hayatım alt üst oldu birden uyku saatlerimiz böyle oldu benimle aynı durumu yaşayan var mı lütfen bir şey söyleyin…