Mervekartepe60 benim oğlum da 6,5 aylık aventin suluğu var hep boğazında kalıyor her yudumda, pekmezli su yaptım öyle baya içti arada tıkandığı oldu ama normal suya göre baya iyi siz de öyle deneyebilirsiniz. Bizimki hem çekip hem yutamıyor galiba halbuki biberondan mamayı içiyordu aynı mantık ama anlayamıyorum suyla ilgili bi sıkıntısı var. siz de pekmezli ıhlamur veya içebildiği meyve sularını suyla karıştırıp yavaş yavaş normal suya dönmeyi deneyin bi olmadı bardakla