Kızlar yenidoğan döneminden beri sırtında böyle döküntü gibi vardı kızarık felan hani öyle doktorlar egzama felan demedi, bebeklerde olur genelde 1 2 yaşında geçer dediler. Yumuşatıcı kullanma, sabun tozu kullan dediler, hani onlara felan dikkat ediyorum. Cildiye doktorun biri karma krem yazdı ondan mıdır bilmem sırtındaki yer geçti hafif iz gibi var sadece, sonradan birde çenesinde çıkmıştı, kaşıyamıyodu ama şimdi uykusu bölünüyo gece uyanıyo mesela yastığa mindere sürte sürte kaşıyo ve orayı iyice yara yaptı. Biz alerji testide yaptırdık alerjisi yok, neden böyle bilmiyorum, krem sürsekde çok kaşıdığı için iyi olmuyor. Ekşi yedirme felan dedi zaten çocuk adam akıllı ek gıda yemiyo ekşi baharat felan yemiyo yani, ne biliyim belki böyle olan vardır şöyle hemen geçirecek krem var mıdır kaşıntısını :(