tazemom1 yaşadığın anda hem zor geliyor hem de çok üzülüyor insan ben hem ama hep söylediğim şuydu ben annesiyim kaybetme korkusu olduğun donemler bu dönem zaten geçecek ağlaması kadar doğal bir durum yok çünkü hiç bir şey yokken bile ağlaya biliyorlar geçecek dedim avuttum daha sabırlı oluyorsun daha farkı bakıyorsun ağlaması için elimizden geleni elbette yapmalıyız ama böyle büyüyorlar bak şimdi 2 yaş 11 günlük canı istediginde gelir yanıma aman kızım gel desem canı istemezse anne git burdan git içeri amin yap ya da git burdan iş yap anne ben bebek oynayacağım diyor öyle yani bazı durumlarda bebekligini özleyeceğim aklıma gelmezdi ❤️