tefe tam uykularını düzene soktum iki gündür yine bir şeyler oldu 1 saat uyanık kalabiliyor hep gözlerini ovuşturuyor uyanıyo max 15 dakika mızmızlanmadan duruyo bu ne ya atakmı ne zıkkım bıktım yahuuu